ברוקס BioMoGo

BioMoGo הושק בשנת 2008, והוא החומר שנמצא כמעט בכל הסוליות המרכזיות של ברוקס.
בשל הנוסחה היחודית שלו, BioMoGo חומר ביולוגי לחלוטין ומתכלה. בעוד לקצף EVA סטנדרטי ייקח כ -1,000 שנים להתכלות באופן מלא, BioMoGo הנו מתפרק biodegrade))  והוא יתכלה בערך לאחר 20 שנים בסביבה סטנדרטית.

מה שמיחד את הטכנולוגיה הזו ועושה אותה לא פחות ממדהימה היא שברוקס החליטה לא לרשום אותה כפטנט, אלא להציע אותה כ “קוד פתוח” לכל יצרן נעליים אחר.

ברוקס דנ”א

הושק בשנת 2010, DNA הוא טכנולוגיה הריכוך והיא קיימת ברוב נעלי הריצה של ברוקס.ברוקס טוענת כי הדנ”א היא טכנולוגיית הריכוך הראשונה שמתאימה באופן דינמי עם כל נחיתה של כף הרגל לכמות הכוח המשתנה על הרגל במהלך הריצה. לא משנה מה הגיל, המשקל, המין, ההליכה … דנ”א מתאים את עצמו כדי לספק את הכמות הנכונה של ריכוך.
איך זה אפשרי? דנ”א הוא תרכובת שלא עומדת בחוק הניוטוני(אייזיק ניוטון ) של צמיגות. חומר שאינו ניוטוני הוא חומר שמתנהג בצורה שונה מאוד ממה שאנו מצפים, בהתבסס על ההשפעה שחלה עליו. למרות שזה נשמע מטורף בהתחלה, זה דבר אמיתי!

ברוקס סופר-דנ”א

Super-DNA הוא הגרסה העדכנית ביותר של DNA .גרסה חדשה זו מוסיפה 25% ריפוד לחומר ה- DNA הקודם BioMoGo תוך שמירה על כל המפרטים האחרים, כולל ביו degradability.

סוליות נעליים עם בולמי זעזועים –
Brooks Segmented Crashpad

מעוצבות בצורת זחל,בולם הזעזועים המרכזי הזה מיוצר עצמאית ומשולב באופן מושלם בנעל. הרעיון העומד מאחורי עיצוב זה הוא נחיתה רכה בכל צעד כך שכל חלק מכף הרגל ינחת על מצע מרוכך המתאים לו.

 

Rail Rails

Rail Rails הם המילה האחרונה בטכנולוגיית ברוקס, וכמו כל היתר, נראה כי הוא נוטה לכיוון של ” לא באנו לתקן את הצעד שלך, אנחנו נותנים לגוף שלך להגדיר איך לרוץ”. Rail Rails הם לוחות מיוחדים שנבנו לתוך הסוליות והמאפשרות לירכיים, לברכיים ולמפרקים לנוע לאורך “נתיב תנועה ייחודי” בזמן הריצה -. מה שהם עושים הוא לעטוף את קצה כף הרגל כדי לשמור אותו מיושר. האיור שלהלן, מתוך אתר האינטרנט של ברוקס, עשוי לעזור להבהיר מה הם.

עקב מעוגל

הוא המונח שברוקס עושה בו שימוש עבור תיאור עקב הנעל המעוגל והנמוך של נעלי הספורט שלה.העקמומיות הקלה בעקב משפרת במידה רבה את היישור של הגוף, ומעודדת צעד יעיל יותר.

איך זה עובד?
העקמומיות בעקב פועלת ליישור הגוף על ידי הזזת נקודת המגע קדימה. כאשר את/ה נוחתים על הקרקע נוצר מרחק גדול יותר תחת אמצע העקב, אשר מיישר כוח דרך מרכז הקרסול, ובכך מפחית  את הלחץ הפנימי על הגוף.

קרדיט:
אתר חברת brooks
מאמר באתר http://www.runningshoesguru.com